جمعه ۶ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۹

دومین همکاری مشترک ایمان افشاریان و مهدی پاکدل در انتظار پروانه ساخت/ تولید «حباب» مهر ماه در جنوب آغاز می‌شود

مهدی پاکدل وایمان افشاریان کارگردانان  فیلم سینمایی فردا

سینماپرس : ایمان افشاریان تهیه کننده سینما گفت: فیلمنامه «حباب» یک ملودرام خانوادگی است که اتفاقات آن در جنوب کشور رخ می دهد و برنامه ریزی ما این است که پس از دریافت پروانه ساخت بتوانیم اواسط مهر ماه این فیلم را کلید بزنیم.

بنابراین گزارش، این تهیه کننده سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس گفت: «حباب» نوشته مشترک من و مهدی پاکدل است که قرار است من کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته باشم و مهدی پاکدل در این فیلم به ایفای نقش بپردازد.

افشاریان در مود خلاصه داستان «حباب» اظهار داشت: فیلم در رابطه با جوانی است که بعد از مدت ها به ده خود بازمی گردد و می بینید شرایط آن ده خیلی نامساعد است و  اتفاقات عجیب و غریبی در آنجا رخ داده است. او سعی می کند شرایط نامساعد خانواده خود را درست کند.

وی یادآور شد: هنوز عوامل فیلم سینمایی «حباب» قطعی نشده اند اما تمام تلاشمان را می کنیم تا فیلم را به سی و سومین جشنواره فیلم فجر برسانیم.

بنابر این گزارش وی همچنین در مورد اکران فیلم سینمایی «فردا» به کارگردانی مهدی پاکدل اظهار داشت: تا آنجا که من اطلاع دارم قرار است این فیلم مهر ماه به نمایش عمومی دربیاید.

گفتنی است، فیلم سینمایی «فردا» اولین تجربه کارگردانی ایمان افشاریان و مهدی پاکدل است که برای اولین بار در بخش نگاه نو سی و دومین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.